رئیس مرکز بهداشت و درمان کازرون از افزایش شمار مبتلایان کرونا در کازرون خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 27 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون  اظهار کرد: با اعلام مثبت شدن آزمایش ۴ نفر دیگر، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان کازرون، به ۵۱ نفر رسید.

او ادامه داد: از تعداد مبتلایان جدید، ۲ نفر آن‌ها از بخش خشت، یک نفر از شهر کازرون و یک نفر هم از بخش جره و بالاده بوده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با بیان اینکه از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان کازرون ۳۱ نفر بهبود یافته اند، افزود: یک نفر دیگر به فوتی‌های مبتلا به کرونا ویروس افزوده شده و تعداد آن‌ها به ۲ نفر رسید.

او گفت: هیچ فرد بستری در بیمارستان نیست و ۱۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

بندر برامکی بیان کرد: پیش از این، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کازرون ۴۷ نفر بوده و یک نفر نیز جان باخته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامتی خود و خانواده شهروندان ارتباطات مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در استان فارس تا امروز ۷ اردیبهشت ماه، ۳ هزار و ۳۶۱ نفر بوده است که تاکنون ۷۹ نفر از آن‌ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار